Scadere a cererii de scule profesionale


ghidelectric.ro
, 28 Noiembrie 2021
Ne gasiti si pe:            

Scadere a cererii de scule profesionale


Grupul Bosch este, la nivel international, cel mai important producator in industria tehnicii pentru autovehicule, a celei industriale, a bunurilor de consum si a tehnicii pentru cladiri.

bosch

In anul 2008, cei aproximativ 282.000 de angajati au realizat o cifra de afaceri de 45 miliarde euro. Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH si circa 300 de filiale si reprezentante regionale in peste 60 de tari, iar prin parteneriate, Bosch este prezent in alte 150 de tari, informeaza Agendaconstructiilor.

Mircea Georgescu, director regional de vanzari - Divizia de Scule Electrice si Accesorii Robert Bosch: “Prima reactie in fata crizei financiare a vizat reducerea cheltuielilor, analizand serios structura costurilor fixe. Periodic, revizuim si portofoliul de produse, acceleram si ne optimizam unele programe. Situatia actuala ne-a indemnat sa fim mai eficienti, sa ne stabilim prioritatile si sa ne alegem cu atentie activitatile viitoare. Vom continua sa actionam rational si cu tinte precise, pentru a fructifica oportunitatile de dezvoltare pe termen lung.

Climatul economic actual ne-a determinat sa ne revizuim asteptarile pentru dezvoltarea afacerii cu scule electrice si nu exista nicio indoiala ca 2009 si 2010 sunt ani dificili pentru toate companiile. Pe piata de scule electrice vom continua sa oferim instrumente de lucru inovatoare si sa ne asiguram ca gama de produse si prezenta noastra sunt optimizate, scrie Agendaconstructiilor.

Independenta financiara, know-how-ul tehnologic, precum si strategia de marketing elaborata pe termen lung reprezinta fundamentul pe care ne cladim afacerile, pentru a depasi aceasta situatie dificila atat in Romania, cat si la nivel international. In aceste conditii ale pietei, avem mai multe avantaje competitive - si anume puterea marcii proprii, cu inovatiile si tehnologia binecunoscuta si campaniile pe care le derulam anual, astfel incat sa fim cat mai aproape de clienti. In 2009, am demarat mai multe campanii, printre care se numara si "Recicleaza si castiga batalia nou versus vechi!", organizata in parteneriat cu asociatia ROREC si cu distribuitorii nostri autorizati. Campania, desfasurata in mai multe etape, s-a adresat tuturor persoanelor fizice sau juridice, acestea primind un discount de 20% la predarea oricarei scule electrice portabile, indiferent de starea de functionare sau de marca. Campania a avut un mare succes si a reprezentat una din modalitatile noastre de a sprijini procesul de reciclare. Tot in 2009 am continuat caravanele Bosch, un program prin care am organizat demonstratii practice de bricolaj la partenerii nostri din cele mai mari orase ale tarii, scrie Agendaconstructiilor.

Divizia Scule Electrice lanseaza anual circa 100 de produse noi pe piata, iar timpul mediu dintre initierea unui proiect de dezvoltare si inceputul productiei este cuprins intre 12 si 18 luni, ceea ce este foarte putin. Aproape 40% din volumul vanzarilor anuale se realizeaza cu produsele a caror aparitie pe piata s-a produs cu mai putin de 24 de luni in urma. Vom continua sa aducem pe piata din Romania produse inovatoare, acesta fiind unul din factorii principali care au determinat pozitia de lider al companiei noastre".

Sursa: Agendaconstructiilor

 
08/03/2010 - Acest articol a fost citit de 2325 ori Recomanda
 
 Nota acordata: 0 (data de 73 vizitatori)
 
Produse si servicii ale companiilor Companiile active sunt aici
Alte stiri din categoria "Comert electrice"
Stirile anterioare
Diminuare cu 14,9% a vanzarilor pentru LEGRAND
BLACK & DECKER a avut o cifra de afaceri de 4,8...
Electroputere are pierderi insemnate desi...
Businessul generat de activitatile din Romania...
Tendinte de scadere in industria de echipamente...
Stirile urmatoare
Prognoze pozitive pentru Bosch
CA 6116 - ECHIPAMENT COMPLEX PENTRU VERIFICARI...
Convertizoarele de frecventa VLT Aqua Drive
EMERSON: Vanzari in crestere in prima perioada...
ILUMINAT ECONOMIC CU LEDURI
 
Ghidelectric.ro | electrice si automatizari  | TOP STORY



Noua BSP41 pentru identificarea simpl─â a tablourilor electrice

imprimanta idenficare tablouri electrice
Firele, cablurile ╚Öi componentele identificate corect v─â ofer─â imediat o imagine clar─â privind modul de func╚Ťionare ╚Öi de conectare a unui tablou electric.


Tablourile electrice pot fi identificate acum mai eficient cu noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41.


Identifica╚Ťi toate blocurile terminale


Noua imprimant─â de identificare a firelor ╚Öi tablourilor BSP41 poate imprima pe etichete de identificare rigide pentru toate m─ârcile majore de blocuri terminale ╚Öi componente pentru tablouri electrice. Cu BSP41, constructorii de tablouri nu mai au nevoie de câte o imprimant─â de etichete rigide pentru fiecare marc─â utilizat─â. Brady Corporation ofer─â o list─â de m─ârci de blocuri terminale care au fost testate în privin╚Ťa compatibilit─â╚Ťii cu noua BSP41.


... Citeste articolul
Login
E-mail:
Parola:
cont nou am uitat parola
Fumeaza electronic
Abonare la newsletter
E-mail:

Portal electric si automatizari din Romania pentru firme cu profil echipament electric si electricieni autorizati


Situri Partenere Portal Electric: https.www.avocatiasiduhnea.ro| Alo Deces| Carolina Design| fisamedicalaiasi.ro| Rocco Piese
Pentru web masteri  |  Harta site  |  RSS Ghid Electric