Noul sistem hibrid al Volkswagen Golf 6


ghidelectric.ro
Miercuri, 11 Decembrie 2019
Ne gasiti si pe:            

Noul sistem hibrid al Volkswagen Golf 6


O veritabila epopee s-a scris pe seama noului Volkswagen Golf 6 de la lansarea informatiei potrivit careia cea mai noua generatie a compactei va fi devansata

Volkswagen motorizare electrica Design in stilul Scirocco

Revenind la masina in sine, cel mai important este faptul ca board-ul Volkswagen a declarat ca se asteapta ca aparitia lui Golf MkVI sa creasca vertiginos vanzarile marcii, atat in Europa cat si pe celelalte piete pe care este prezenta, indeosebi SUA. Noua generatie a fost, de asemenea, conceputa pentru a maximiza profitul pe bucata, dat fiind faptul ca Golf 5 a avut un proces de fabricatie cam costisitor, potrivit declaratiilor presedintelui Winterkorn. Nici designul exterior nu a scapat de critici, reprezentantii concernului din Wolfsburg sustinand ca si acesta ar fi incetinit vanzarile. Ca urmare, noua generatie si-a imbunatatit exact parametrii in care MkV avea de suferit. Platforma este, in linii mari, aceeasi, fiind insa scurtat timpul de productie, cel care marea costurile generale, iar designul a fost adus pe linia noului Scirocco si, probabil, stilul va fi utilizat si pe modelele viitoare ale marcii. Responsabil cu aspectul este noul designer sef al grupului, Walter Da Silva, cel care a girat ani la rand stilul modelelor Audi. Acesta a realizat, dupa cum arata fotografiile, un Golf mai dinamic, o idee mai sculptural, cu blocuri optice moderne, cea mai importanta caracteristica fiind disparitia grilei verticale, locul acesteia fiind luat de o grila orizontala, destul de ingusta, dublata de o priza larga de aer plasata pe spoiler. Interiorul pare mult mai putin schimbat, fiind usor de recunoscut elemente ce se regasesc pe toata gama actuala a Volkswagen. Din punct de vedere al versiunilor de caroserie, vor exista cu siguranta clasicele „5 usi” si „3 usi”, existand zvonuri despre un cabrio, si, evident, sportiva GTI, care ar putea primi un acoperis de sticla, precum Scirocco.

Motor de 1.0 litri


La nivel de motoare, o noutate va fi un alt propulsor 1.6 TFSI, care ar putea ajunge la 200 CP, iar versiunea de baza ar fi echipata cu un motor mai mic decat actualul 1.4 TSI de 120 CP. Wolfgang Steiger, manager pentru motoare, a afirmat, de altfel, ca noul model va avea un motor de 1.0 - 1.2 litri, de 75 CP.

Motoarele diesel vor avea si versiuni BlueMotion, dar si twin-drive, noul sistem hibrid al Volkswagen, care utilizeaza alternativ un motor electric ce se bazeaza pe o baterie incarcabila la priza.

Acesta din urma ar putea intra in productia de serie in 2010.

Versiunea hot-hatch GTI va avea, se pare, si mai multa putere, 230 CP, cu o transmisie 4Motion imbunatatita, iar R32 va ajunge la 265 CP.

Dupa prezentarea de la Paris, din octombrie, lansarea comerciala ar putea incepe la sfarsitul anului sau in 2009, fiind asteptate preturi comparabile cu actuala generatie.

Articol complet in Primele imagini cu noul VW Golf 6 pe Financiarul.COM
 
07/08/2008 - Acest articol a fost citit de 4022 ori Recomanda
 
 Nota acordata: 0 (data de 96 vizitatori)
 
Produse si servicii ale companiilor Companiile active sunt aici
Alte stiri din categoria "Vehicule electrice"
Stirile anterioare
Sistemul European de Management al traficului...
Mercedes-Benz cu motor electric
Transport electric in Arad
Autoturisme electrice Honda
Masini electrice Mitsubishi-Peugeot
Stirile urmatoare
Automobile electrice Nissan
British International Motor Show dominat de...
Submarinul electric Delfinul
33.000 de potentiali cumparatori pentru...
Baterii Sony destinate autovehiculelor hibrid
 
Ghidelectric.ro | electrice si automatizari  | TOP STORY



Noua BSP41 pentru identificarea simplă a tablourilor electrice

imprimanta idenficare tablouri electrice
Firele, cablurile și componentele identificate corect vă oferă imediat o imagine clară privind modul de funcționare și de conectare a unui tablou electric.


Tablourile electrice pot fi identificate acum mai eficient cu noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41.


Identificați toate blocurile terminale


Noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41 poate imprima pe etichete de identificare rigide pentru toate mărcile majore de blocuri terminale și componente pentru tablouri electrice. Cu BSP41, constructorii de tablouri nu mai au nevoie de câte o imprimantă de etichete rigide pentru fiecare marcă utilizată. Brady Corporation oferă o listă de mărci de blocuri terminale care au fost testate în privința compatibilității cu noua BSP41.


... Citeste articolul
Login
E-mail:
Parola:
cont nou am uitat parola
Fumeaza electronic
Abonare la newsletter
E-mail:

Portal electric si automatizari din Romania pentru firme cu profil echipament electric si electricieni autorizati


Situri Partenere Portal Electric: Kronos | eOrion ro | Rocco Piese
Pentru web masteri  |  Harta site  |  RSS Ghid Electric