Schneider Electric lanseaza EV Link, solutii de incarcare pentru vehiculele electrice


ghidelectric.ro
Sambata, 26 Septembrie 2020
Ne gasiti si pe:            

Schneider Electric lanseaza EV Link, solutii de incarcare pentru vehiculele electrice


Schneider Electric, specialistul global in managementul energiei, joaca un rol important in adoptarea vehiculelor electrice de publicului larg.

Schneider_Electric1

Grupul face apel la intreaga sa expertiza pentru a oferi solutii de incarcare ecologice, usor de folosit, sigure, disponibile si eficiente. Ca specialist mondial in managementul energiei, Schneider Electric cu al sau EVLink, a dezvoltat expertiza necesara pentru a sustine transformarea. "Intentionam sa facem mai mult decat dezvoltarea unor simple incarcatoare. Scopul nostru este sa cream o solutie de incarcare integrata care sa includa incarcatoare si servicii conexe. Solutiile de infrastructura garanteaza siguranta incarcarii si optimizeaza incarcarea in conformitate cu nevoile vehiculului si cu puterea disponibila in retea. Mai mult decat atat, incarcatoarele pot informa utilizatorii de disponibilitatea si evolutia incarcarilor si chiar sa alerteze proprietarul vehiculului atunci cand procesul de incarcare este complet. " a declarat Saulo Spaolanse, Country President Schneider Electric Romania. Incarcatoarele vor putea identifica si selecta in cele din urma, sursele de energie regenerabila care sunt disponibile in grila. Prizele inteligente VE care interactioneaza cu incarcatoarele inteligente reprezinta baza conceptului de V2G (vehicle to grid).

Solutiile tehnologice Schneider Electric raspund la trei mari provocari pe care infrastructura de incarcare va trebui sa le indeplineasca pe masura ce vehiculele electrice vor deveni uzuale:
• garanteaza siguranta utilizatorilor si a instalatiilor;
• fac statiile de incarcare accesibile si usor de folosit in cadrul infrastructurii deja existente;
• ofera solutii inteligente de management al energiei cu scopul de a integra vehiculele electrice in reteaua inteligenta de energie (engl. smart grid).

Garantarea sigurantei procesului de incarcare pentru utilizatori, vehicule si instalatii reprezinta un prim pas critic in dezvoltarea infrastructurii. Aceasta limiteaza astazi performanta si folosirea prizelor electrice existente, in special in cazul incarcarii la domiciliu. Luand in considerare puterea (3 pana la 50 kW) si durata de incarcare aferenta, masurile de maxima siguranta sunt necesare in conditiile in care puterea unei singure prize in timpul unei incarcari de vehicul electric este echivalenta cu cea a unei intregi case sau a unui apartament, aflate la intensitate maxima. Modurile diferite de incarcare definite de standardele internationale vin in intampinarea acestei probleme. Schneider Electric recomanda ca sistemele de incarcare a Vehiculelor Electrice sa fie create potrivit unor standarde specifice de VE (Mod 3/ Tip 3) pentru a maximiza siguranta, atat a oamenilor, cat si a echipamentelor.

Modul de incarcare « 3 »

Acesta reprezinta singurul mod de incarcare ce indeplineste standardele curente referitoare la instalatiile electrice. Vehiculul este conectat la o priza speciala, sigura care are un circuit specific. Un dispozitiv de control al cererii de energie poate ajuta la echilibrarea consumului atunci cand electrocasnicele sunt folosite sau pentru a optimiza timpul de incarcare. O linie de comunicatii cunoscuta drept un pilot de control va avea grija de integritatea sistemului, avand in acelasi timp si alte functii de comunicare. Controlul si comunicarea sunt necesare atat la capatul dinspre vehicul al prizei, cat si la dispozitivul de inserare a prizei in perete. Dispozitivele electrocasnice obisnuite nu au cele doua fire/capete necesare pentru controlul incarcarii.

Priza si dispozitivele de incarcare de tip « 3 »

Conectorii de tip 3, asa cum sunt definiti in viitorul standard IEC, garanteaza siguranta maxima utilizatorului in timpul incarcarii, deoarece ofera singura solutie de incarcare la priza cu paravane de protectie. Aceste paravane sunt cerute prin lege in Franta si in alte tari europene, pentru a preveni introducerea obiectelor straine in prize de catre copii in special, dar si de adulti. Mai mult decat atat, solutiile de tip 3 sunt dotate cu paravane in cazul conectorilor negativi in anticiparea sistemelor de vehicule in retea (V2R). Schneider Electric a ajutat la formarea Aliantei de incarcare a Vehiculelor Electrice (EV Plug Alliance) cu scopul de a promova aceasta solutie. Alianta este creata pentru a aduce impreuna producatori care sa creeze un ecosistem cu standard recunoscut in asa fel incat, sa poata fi dezvoltate solutii si aplicatii valabile la nivel mondial cu scopul de a revolutiona infrastructura de incarcare de tipul VE.

Integrarea vehiculelor electrice in reteaua electrica de maine, reteaua inteligenta

Puterea de care dispune o singura priza in timpul unei incarcari de tipul VE este echivalenta cu cea a unei intregi case sau a unui apartament la intensitate maxima. In Franta, recordurile de consum de energie sunt depasite in fiecare luna ianuarie, de aceea alertele publice sfatuiesc, de obicei, consumatorii sa reduca din consumul de energie. Este foarte dificil sa facem fata cererii. Astfel apare intrebarea: va exista suficienta energie atunci cand toata lumea va utiliza VE?

Folosirea vehiculelor electrice la scara larga va suprasolicita reteaua, care nu a fost proiectata pentru a suporta o asemenea intensitate. Pentru a minimaliza impactul si pentru a face VE o aplicatie permanenta, va fi nevoie de noi posibilitati pentru a transforma reteaua obisnuita intr-una inteligenta.

Transformarea statiilor de incarcare in statii disponibile si usor de folosit

Infrastructura de incarcare trebuie sa se adapteze obiceiurilor manifestate de utilizatori. In timpul opririlor de peste noapte, de acasa sau din timpul zilei, la locul de munca, vehiculele electrice se pot incarca in intregime intre sase si opt ore de la un dispozitiv din casa sau de la o statie specifica. In timpul unor opriri cu durata mai scurta de una-doua ore, cum ar fi opririle pentru cumpararturi, pauze de masa etc., VE se pot incarca mai rapid daca sunt parcate intr-un parc de masini sau intr-un centru de cumparaturi. Exista cazuri in care utilizatorul va trebui sa opreasca special pentru a incarca, de exemplu, in timpul unor calatorii lungi sau cand vehiculul este folosit foarte des. In acest caz, cea mai buna solutie o reprezinta incarcarile rapide de 15-20 de minute.

Odata cu inceperea utilizarii vehiculului electric, soferii vor dezvolta noi comportamente si obiceiuri. De aceea, Schneider Electric s-a implicat in numeroase proiecte pilot pentru:
• A testa diferite solutii de mobilitate electrica;
• A testa diferite solutii de incarcare si gradul de acceptabilitate al consumatorilor fata de acestea;
• A genera si a colecta feedback referitor la implementarea infrastructurii de incarcare.

Sursa: Comunic.ro

 
17/10/2011 - Acest articol a fost citit de 2808 ori Recomanda
 
 Nota acordata: 2 (data de 32 vizitatori)
 
Produse si servicii ale companiilor Companiile active sunt aici
Alte stiri din categoria "Schneider Electric"
Stirile anterioare
Schneider Electric, partener principal al...
Schneider Electric dezvolta solutii de...
APC by Schneider Electric anunta integrarea APC...
Schneider Electric a primit premiul äCel mai...
GENESYS Systems devine Premier Partner al APC...
Stirile urmatoare
Tornado Technology devine distribuitor oficial...
Razvan Copoiu este noul vicepresedinte al...
Schneider Electric este gata sa livreze primele...
Schneider Electric Romania lanseaza Acti 9
 
Ghidelectric.ro | electrice si automatizari  | TOP STORY



Noua BSP41 pentru identificarea simpl─â a tablourilor electrice

imprimanta idenficare tablouri electrice
Firele, cablurile ╚Öi componentele identificate corect v─â ofer─â imediat o imagine clar─â privind modul de func╚Ťionare ╚Öi de conectare a unui tablou electric.


Tablourile electrice pot fi identificate acum mai eficient cu noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41.


Identifica╚Ťi toate blocurile terminale


Noua imprimant─â de identificare a firelor ╚Öi tablourilor BSP41 poate imprima pe etichete de identificare rigide pentru toate m─ârcile majore de blocuri terminale ╚Öi componente pentru tablouri electrice. Cu BSP41, constructorii de tablouri nu mai au nevoie de câte o imprimant─â de etichete rigide pentru fiecare marc─â utilizat─â. Brady Corporation ofer─â o list─â de m─ârci de blocuri terminale care au fost testate în privin╚Ťa compatibilit─â╚Ťii cu noua BSP41.


... Citeste articolul
Login
E-mail:
Parola:
cont nou am uitat parola
Fumeaza electronic
Abonare la newsletter
E-mail:

Portal electric si automatizari din Romania pentru firme cu profil echipament electric si electricieni autorizati


Situri Partenere Portal Electric: Kronos | eOrion ro | Rocco Piese
Pentru web masteri  |  Harta site  |  RSS Ghid Electric