Compania Energom infiintata in urma cu zece ani, cu capital francez la Cluj, intentioneaza sa angajeze 20 de ingineri si tehnicieni, anul acesta. Astfel, compania va ajunge sa aibe 100 de salariati.
Amanarea a numeroase proiecte in industrii, cum ar fi cea a petrolul si gazelor, serviciile de constructii si proceselor chimice, precum si masurile de austeritate in tari precum Italia, Spania si Grecia au pus bariere pietei. Cu toate acestea, o crestere moderata in Scandinavia si Europa de Est si investitii mai mari in industria de productie a apei si a apei uzate, alimentara si a bauturilor, ar putea conduce la o revigorare a pietii.
O noua analizata realizata de Frost & Sullivan, Analiza strategica a pietei europene de pompe centrifuge, arata ca piata a castigat venituri de 6.95 de miliarde de dolari in 2011 si estimeaza ca aceasta va ajunge la venituri de 7.57 miliarde de dolari in 2016.
Conservarea si eficienta energiei sunt cuvinte cheie in piata de pompe centrifuge. Din cauza diferentelor de energie din Europa si a stabilirii diferentiale a preturilor la energie in tarile europene, eficienta energetica a devenit criteriul principal de achizitie. Mai mult, preocuparea in crestere pentru mediu si pretul surselor traditionale de energie constituie o piatra solida pentru pompe care consuma mai putina energie.
„Piata din Europa de Est este deosebit de activa in tari precum Republica Ceha si Polonia,” a declarat Analistul de Cercetare Niranjan Pavel, de la Frost & Sullivan. „Tarile intrate recent in Uniunea Europeana, cum ar fi Romania si Bulgaria sunt, de asemenea, de asteptat sa fie piete dinamice, deoarece acestea trebuie sa adere la standardele UE de igiena si de apa si apa uzata.”
Intre timp, utilizatorii finali este de asteptat sa isi schimbe bazele de productie spre Europa de Est datorita costurilor mai mici cu forta de munca din aceasta regiune. Utilizatorii finali se muta din Europa in Asia, in tari precum China sau India, pentru potentialul lor de crestere ridicat si forta de munca relativ ieftina, ducandu-si afacerile departe de furnizorii europeni de pompe.
In plus, climatul volatil financiar din Europa a facut clientii cheltuitori conservatori. Producatorii de pompe isi dau seama acum ca au nevoie sa ofere mai mult decat produsele lor pentru a atrage investitii si au inceput sa ofere servicii cu valoare adaugata, cum ar fi consultare pe site.
Cum toti utilizatorii finali sunt dornici sa evite nefunctionarea in instalatiile lor, exista o presiune considerabila asupra producatorilor sa se concentreze pe designul si calitatea pompelor.
„Cu toate acestea, din cauza situatiei severe din regiune, producatorii trebuie sa se descurce cu bugetele mai mici pentru R&D si marketing,” a remarcat Paul. „Companiile care gasesc un echilibru optim intre inovatie si preturi accesibile este foarte probabil sa reuseasca.”
Daca doriti sa primiti mai multe informatii cu privire la aceasta cercetare, trimiteti un email catre Julia Nikishkina, Corporate Communications, la julia.nikishkina@frost.com, cu numele dvs. complet, numele companiei, acte doveditoare, numar de telefon, adresa de email a companiei, site-ul companiei, orasul si tara.
20/12/2012 - Acest articol a fost citit de 2539 ori | Tweet Recomanda |
Nota acordata: 1 (data de 89 vizitatori)
|
Produse si servicii ale companiilor | Companiile active sunt aici |
Alte stiri din categoria "Automatizari" |
| TOP STORY |
Tablourile electrice pot fi identificate acum mai eficient cu noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41.
Identificați toate blocurile terminale
Noua imprimantă de identificare a firelor și tablourilor BSP41 poate imprima pe etichete de identificare rigide pentru toate mărcile majore de blocuri terminale și componente pentru tablouri electrice. Cu BSP41, constructorii de tablouri nu mai au nevoie de câte o imprimantă de etichete rigide pentru fiecare marcă utilizată. Brady Corporation oferă o listă de mărci de blocuri terminale care au fost testate în privința compatibilității cu noua BSP41.
Pentru web masteri | Harta site | |